Post by croximnehvicon on Mar 15, 2022 9:59:16 GMT 8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Learn Spanish - Beginners ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Learn Spanish - Beginners IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kóduje mnoho drahokamů ▞▞▞
▞▞▞ Learn Spanish - Beginners 2022 version ▞▞▞
Miluji tyto aplikace, je to opravdu pomoc 👍
Dobrá aplikace ke stažení
Teď mi to moc nepomůže, ale je dobré použít většinu slov, která si nepamatuji, ale je to dobré
opravdu snadné použití a zábavné zároveň
Pěkné 👍🙂
Miluji aplikaci
Omg, tato aplikace je tak goooooooood, vybral jsem si disison, měl bych jít do soth koreje nebo španělštiny, vybral jsem si španělštinu, teď jsem velmi odborník! díky moc zůstaňte v bezpečí, zůstaňte klidní🙏🤲
Dobré pro učení španělštiny, ale reklamy obtěžují při správném učení
Vynikající aplikace, pomocí které se snadno naučíte slova a slovesa. Pozdravuji kreativní předávání lekcí.
Ahoj kluci . Chci vám všem doporučit, pokud chcete umět španělsky, je to velmi úžasná aplikace a já umím španělsky velmi dobře, zkuste to jednou. Doufám, že se vám všem bude líbit a doporučíte to i dalším lidem. Děkuji .
Nejlepší výuková aplikace vůbec
Učím se mluvit španělsky, abych mohl mluvit se svou tchyní
Toto je skvělá aplikace, pokud se chcete učit španělsky
V této aplikaci by měl být přidán překladač z angličtiny do španělštiny. Ale je to skvělá aplikace pro výuku španělštiny
Learn Spanish - Beginners Освіта evb
Aprender espanhol - Iniciantes Educação uwym
V této aplikaci je opravdu velmi snadné se naučit španělsky. Měl jsem skvělou zkušenost s používáním této aplikace. Mohlo by to být ještě lepší, kdyby to mělo test mluvení. A nakonec gracìas (Děkuji).
Dávám 5 hvězdiček, líbí se mi to a chci jen najít prémii, která se zdarma naučí rychleji a španělsky.
Naučte se španělsky v krátkém čase. Věřte mi, že je to skvělá aplikace a navíc je zdarma
tato aplikace je taaaaak skvělá, miloval jsem ji👍🏼✨
Es asombrosa
Použitá metoda je skvělá pro zapamatování.
Velmi hezké
Amei.aconselho vocês a baixarem