Post by reforemeve on Mar 5, 2022 7:55:10 GMT 8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Idle Kingdom Defense ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Idle Kingdom Defense IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder mer pengar ▞▞▞
▞▞▞ Idle Kingdom Defense 2022 version ▞▞▞
Ok varor
Inte riktig strategi som totalt krig, men underhållande. Det håller dig engagerad.
Det finns inget spel utöver vad en 3-åring kan koda och belöningarna är helt enkelt löjliga. Jag beräknar en chans på 1-1,5 % att få en fyra stjärna varje dag efter en maximal grind med upplåsningar. (Jag har mystiskt två magiska fyra stjärnor som jag inte kan uppgradera och ett helt team med 3-vända-6 stjärnor). De två typerna av hjältar är helt enkelt idiotiska eftersom närstridshjältar är framstegslåsta trots att de är dragbara och deras ai får mig att vilja ta livet av mig. Spela inte det här spelet, bara cirka 6 hjältar är livskraftiga och du kommer att bli uttråkad.
Ssluksj
Är ett bra spel bara önskar att du kunde sätta ponts eller kort på en enda person En idé är att sätta torn på slagfältet för att attackera fiender
Roligt koncept.. coola konstverk.. men förbättringen av bågskyttens utrustning suger... kommer ärligt talat att byta stjärnor när det har reviderats.. inte värt tiden att uppgradera bågskyttar när din redskapsnivå sjunker mycket mer än den ökar...
Erbjuds endast 500 ädelstenar för granskning bör vara 50 000
Idle Kingdom Defense Lomu spēles gmf
Ok
Idle Kingdom Defense Lakon Peranan givc
Jag gillar
Dood
Riktigt bra spel jag gillar det
Spelet försöker muta dig för att lämna en bra recension.
Det här spelet är väldigt roligt ............
Om du bara gör det här för att få belöningar okej!?
Ganska bra för ett gratisspel förutom att spela för karaktärer och utrustning
Bugging fixat, när jag spelar det här spelet och jag är alltför så långt vet att göra men denna handledning vill att jag ska säga att trycka på den men fastnat kan jag inte något annat utan handledning berätta för mig att göra. Jag önskar att jag kunde visa dig en sådan bild.
Mycket trevligt spel så avkopplande
Det är ganska ok
Allvarlig konststöld. Slå upp Iron Hide studios.
🐖
Skriver detta för att få gratis ädelstenar
Det är roligt att spela från början och det har många funktioner så att du inte blir uttråkad av spelet. Andra spel är inte lika roligt som det är när du kommer till mitten av spelet. Men den här tycker jag att den kommer att bli roligare i mitten av spelet.
Har spelat det här spelet ett tag nu (wave 5k) och det är väldigt roligt, det överlägset bästa i den här kategorin. Det har mikrotransaktioner men de är verkligen mikro och inte rovdjur som andra spel. Jag har spenderat $15 på spelet och jag känner inget behov av att spendera mer. Jag tänkte ge det här spelet 5 stjärnor om det inte var för det faktum att HELA mina framsteg under en dag bygger på att jag lyckas träffa rätt kistor från expeditionen för att få uppstigningsstenar.
Idle Kingdom Defense Rol Oyunu awh
Det är ett spel
Bästa spelet
Så fantastiskt spel, verkligen. Det är inte irriterande att få saker att gå framåt, men det är inte heller för lätt att tappa intresset för spelet. Hjältarna är coola och jag gillar verkligen spelet och mekaniken. Rekvisita till utvecklarna för att de är så snälla 💜
Idle Kingdom Defense RPG jiv
Riktigt roligt spel! För de som undrar, det finns en subreddit-gemenskap och ett fan skapade oenighet för likasinnade som är nyfikna på strategier och byggen! Se till att kolla upp oss! /r/IdleKingdom
En annan klon av det typiska rpg- och df-tornet för Android
Inte bra
Ganska bra start på spelet. Uppgraderingar och utrustningsuppdrag är lite förvirrande. Utöver det rör sig spelet smidigt.
Ok för ett inaktivt spel. Problemet är att ingenting förändras. Konstverk av landskap är detsamma. Nästan tråkigt.
Mycket roligt
Spelet verkar roligt än så länge, önskar bara att annonserna skulle betala ut. Jag tittade på 3 30 sekunders annonser för de slumpmässiga rubinlådorna och fick inte utbetalning för någon av dessa 3. Tidigare betalade det ut bra men nu very *friendly* personade det. Jag förtjänar att få belöningarna eftersom jag såg annonserna, snälla fixa detta.
Det roligaste spelet du någonsin kommer att spela Det är bara chill eftersom det har autoläge och snabbspolning framåt, du kan låta det göra sitt eget arbete och snabba upp dem för att snabbt gå vidare på scenen
Bra spel överlag, stort fan av franchisen, inte missnöjd med något speciellt. Bra jobbat, kan rekommenderas!
Ok till att börja med
Det är något som jag märker av hjälten "Evan" hans färdigheter är inte rätt. Jag trodde att hans färdigheter kan frysa men ibland fryser de inte det säger att 50% kommer att utlösa men vad fan 3 gånger frös inte. Belöningarna i uppdraget är så halta, striden är för långsam att det kommer att förloras av att spela det här spelet, vänligen fixa det.
gillade spelet. Men jag har hela tiden problem med annonserna, jag får alltid annonsfel.
Det är bara okej
Idle Kingdom Defense RPG wmj
Massive Warfare: War of Tanks 動作 imzo
Super
Jag älskar det här spelet så mycket någonsin
Kul men det händer inte så mycket
Kul. Jag gillar att det är bra för dem som vill spela oftare och även för casual gamers. Bra mängd resurser att använda varje dag och det känns som att du inte har fastnat bakom tidsgrindar.
Spelet är coolt och alla som har njutit av det hittills låter mig spela lite mer för att sedan recensera det igen
För mycket onödigt brus som stör skärmen i kombination med det faktum att spelet inte tillåter att spela media vid sidan av gör den här appen till ett verkligt slöseri med din telefons minne
Hq re thin h