Post by reforemeve on Mar 5, 2022 7:48:45 GMT 8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Bottle Jump 3D ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Bottle Jump 3D IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats inschakelen ▞▞▞
▞▞▞ Bottle Jump 3D 2022 version ▞▞▞
Leuk en onderhoudend, maar erg glitchy en veel advertenties
Ik haat dit spel. Zelfs als je zegt dat de advertenties beginnen te spelen, 1 ster
De game is erg leuk, er zijn zoveel ontwerpen van flessen en ze zijn allemaal leuk. Sommige zijn raar, maar ze zijn ook oké. Ik vond dit spel leuk omdat het erg leuk is en een 3D-look heeft. De achtergronden veranderen op ongeveer 5-6 niveaus. Ze hebben een andere manier van ontwerpen.
Leuk spel leuk om in de zoveel tijd te doen.
Bottle Jump 3D Arcade oiw
Goed spel, maar het is afzetterij van bottle flip en de naam is afzetterij naar bottle flip bottle jump
Toen ik het speelde. het begon achter te blijven, dus ik zal het later verwijderen.
Mast spel hai
Echt super leuk dit
speel het gewoon. het is een beetje moeilijk, maar het is echt leuk, het haalt me uit mijn stress. maar er zijn te veel advertenties
Deze game is niet leuk, je hoeft alleen maar te tikken. Er is geen uitdaging. Je mag geen object missen, want je hoeft maar één keer te tikken en de fles springt naar het object NIET LEUK
Het is leuk, maar het weet niet hoe een fles werkt. Oké, dat is bijna een slechte zaak, maar nog steeds redelijk goed om te downloaden.
Bottle Jump 3D আর্কেড dfk
Lil afval
Ik vind het een leuk spel maar ik wil wel dat het spel blijft leuk en ik geef het 5 steren 🙃
Het is echt geüpgraded, maar alleen advertenties
het is een leuk spel maar fifa 22 en fortnite wint ik tog leuker. maar dit spel is leuk en moeilijk omdat ik het op een computer speel en fifa en fortnite speel ik op ps4 dat is fijn maar dit is ook een dof spel en daarom geef ik juli 5 sterren
Het is echt heel leuk 4 ster en waard
Het is een goed spel, maar het is de kopie van bottle flip 3d
Het is een geweldig spel, maar het heeft te veel advertenties en ik word er gek van
Heel leuk spel leuke originele levels
Bottle Jump 3D Arcade pdbx
Te moeilijk als je naar het volgende niveau gaat, ik heb het geprobeerd en geprobeerd, maar ik blijf dit spel verliezen. Het spel is niet zo goed als je wat updates maakt, ik zal het terugkrijgen, beloven.😊👍
Goed maar tegelijkertijd saai
Dus is heel erg leuk spel.Ik ben dol op het verzamelen van flessen. Ik hou van binnen omdat het buiten heel erg moeilijk is. Ik geef dit 5 sterren. Dit is een goed offline tijdpasspel. Ik ben hier dol op
Gebouwen triest
Gewoon ok maar moeilijk
Super leuk wel veel reclame
Bottle Jump 3D Arcade yfo
op hai maar gratis vuur jetna nahi goed spel ik vind dit spel leuk als ik verdrietig ben zal ik dit spel spelen
Ik vind deze game echt leuk, het is 3D omdat elke game die ik speel geen 3D is, dus echt een coole game en ik speel dit ook op roadtrips. Blijf veilig🤍
Het is heel makkelijk Ik hou niet van makkelijke spelletjes
Vol met advertenties. Je kunt niet genieten van het spel. Ik raakte geïrriteerd in de eerste 5 minuten om het te spelen. Daarom werd het direct gedeïnstalleerd
Ik ben super goed in dit spel
Het is een goed spel, alleen te veel advertenties
Absoluut onspeelbaar met de belachelijke hoeveelheden advertenties.
ik vind dit zo cool dat ik dit 5 sterren zal geven
Game-exp is OK, maar deze game laat veel advertenties zien
Ik hou er zo veel van en ik kan je er niet over vertellen dat ik er te veel van hou
Ik wil gewoon zeggen dat dit de saaie game is die ik ooit heb gespeeld😢. BORING GAME AWARD GAAT NAAR BOTTLE JUMP 3D.👏👏
Ik heb echt genoten van het spelen, vooral als ik me verveelde, dus ik raad je echt aan om het te installeren.
Ik vind het spel leuk, maar het heeft veel advertenties.... Dus ik geef vier sterren.
Google is gescand op virussen )))
Het is goed, maar er zijn nog steeds twee hoofdadvertenties en het stoort me
Ik hou ervan. 😘 Dit is mijn favoriete spel van mijn 50 spellen. Ik vind het geweldig dat ik mijn fles kan veranderen
Game thingytail کازینو gqzc
Deze game is de beste game die ik tot nu toe heb gespeeld, maar je bent niet zo goed als Minecraft Minecraft is beter, het is nog steeds de nummer één game Minecraft is een vijfsterrengame, maar jullie verdienen Ace * 3 * maar jullie zijn aardig van idioot
Heel goed spel ik vind het erg leuk. Ik hou van het ontwerp Ik hou van het niveau dat het gewoon perfect is.
Het is k maar vol met advertenties